maandag 20 augustus 2012

Noorwegen

Heee lieve volgers,
Het is echt superlang geleden dat ik iets op mijn blog heb gezet, dus ik ben helemaal uit het ritme. Maar ik had nog beloofd om foto's van Noorwegen te laten zien! Noorwegen was echt supermooi, ik denk dat het één van de mooiste landen is waar ik ooit ben geweest. Het weer was ook meestal lekker, af en toe wel een buitje, maar ach. Ik ben twee weken in Noorwegen geweest, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het na die 2 weken wel weer had gezien. Want hoe mooi het ook was, op een gegeven moment wen je er aan. Verder waren er (behalve Oslo en Bergen) niet echt leuke grote steden en dat begon ik wel te missen. Geniet van de foto's!


nog in Duitsland, Timmerdorferstrand




de boot was net de titanic!






op een gletsjer




mooie lucht!


in een berenpark (wel met een hek ertussen)



Als je op de foto's klikt worden ze volgens mij groter. Ik vond het erg leuk om alle foto's terug te zien :) Ik denk dat ik in de toekomst nog wel eens naar Scandinavië wil, maar niet volgend jaar. Verder ben ik deze vakantie ook nog een weekje naar België geweest met vrienden. Hoe was jullie vakantie?
liefs Rixt

7 opmerkingen:

  1. Mooie foto's ! Die landschappen van Noorwegen zijn echt prachtig om te zien! Ik hoop ook ooit eens naar Scandinavië te gaan =]! Ik had via een vriendin van mij gehoord dat Zweden trouwens ook leuk schijnt te zijn ^^!

    Voor nu is mijn vakantie nog bezig dus het gaat top haha =]!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw, erg mooie foto's! Ik ben zelf nog nooit in Noorwegen geweest, maar zou er wel graag een keer heen willen, vooral om de mooie landschappen!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's meid..
    Mijn trekt dit land ook erg..Waar zat je precies in Noorwegen..
    Check mijn nieuwste blogpost en laat een reactie achter..

    Groetjes.....

    P.S mijn vakantie moet nog beginnen over 3 weken pas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit! :)
    Ik ben zelf nog nooit in Noorwegen geweest,
    ben dit jaar naar Zuid-Frankrijk geweest!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er prachtig uit! Ik droom ook nog steeds van reisjes naar Scandinavië..

    Liefs, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn ouders zijn op dezelfde boot geweest en ook op een gletsjer gelopen. wat toevallig :p Ik ben nog nooit in Noorwegen geweest, al heb ik het wel gezien vanuit Zweden :P
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Noorwegen lijkt me best wel leuk :)
    Ik volg je ! volg je terug ?

    http://chickacurl.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewel voor je reactie, you make my day!