maandag 6 september 2010

Special: achtergronden

Heee <3

Wat vinden jullie van de nieuwe lay-out? Hij is misschien een beetje zomers, maar ik vind hem wel schattig. Ik heb besloten om een special te doen over achtergronden. Ik ga later nog meer specials doen, over bijvoorbeeld make-up of  DIY, maar nu dus een over achtergronden.  Ikzelf weet namelijk nooit wat voor achtergrond ik moet nemen op hyves bijvoorbeeld.

Je kan natuurlijk gewoon een leuk plaatje op de achtergrond doen, van jezelf/vrienden/familie of een plaatje zoals deze: 
Het is maar een voorbeeld, maar je kan dit plaatje zonder te herhalen op je achtergrond zetten. Je moet wel zorgen dat de 'tekstvakken' op de pagina (als die er zijn) transparant zijn, want anders kan je de achtergrond niet zo goed meer zien. Je kan ook een plaatje met een patroon nemen, die je dan heel vaak kan herhalen waardoor het een geheel word. Hier een paar voorbeelden:











vaak heb je de optie 'horizontaal/verticaal herhalen'. Als je dit bij deze afbeeldingen doet, krijg je een heel leuk effect. De blauwe met de hartjes bijvoorbeeld, lijkt nu een beetje saai, maar als je hem vaak op je hyvesachtergrond herhaalt ziet dat er superleuk uit. En ik kan het weten (:

Ik heb nog meer voorbeelden, dus als je er behoefte aan hebt: reageer!

xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

dankjewel voor je reactie, you make my day!