zondag 12 september 2010

If you can't get someone out of your head, maybe they're supposed to be there

Hee <3

Ik heb bij mijn statistieken gezien dat er al 100 mensen op mijn blog hebben gekeken! Dat is wel heel sexy, en ik hoop dat er nog veel meer bijkomen (: Als je nu op deze blog kijkt (misschien toevallig, misschien niet) wil je dan heel misschien even die poll hier ergens rechts invullen? Want ik weet niet zo goed wat voor special ik nog moet doen. Over een tijdje komt er ook weer een recept op mijn blog, als je nog verzoekjes hebt: reageer. Het is heel makkelijk, gewoon op het reageerdingetje klikken. Maar wil je dus even op die poll stemmen? Als je op de laatste optie stemt, vul dan even in wat je precies voor special wilt (bijv. make-up, mode, fietsbandventieldopjesreparatie).

Dus: als je iets in deze blog wil, moet je het even laten weten en (als het niet te moeilijk is) heb je een grote kans dat je deze special/recept/ietsanders zeer binnenkort op deze blog ziet verschijnen.


xoxo

<3



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

dankjewel voor je reactie, you make my day!