woensdag 15 september 2010

A person who never made a mistake never tried anything new

Hee <3


Ik heb belangrijk nieuws: ik ben van plan om te stoppen met deze blog. Ja, echt waar. Ik vind het heel leuk hoor, maar ik denk dat het maken van een blog misschien toch niet iets voor mij is. Ik zeg nog niet dat het zeker is, maar ik ben er in ieder geval over aan het nadenken en ik wou mijn followers er even van op de hoogte stellen. 


Dat was het slechte nieuws, en nu een goed nieuwtje: het is tijd voor een picture (: Het plaatje van vandaag vind ikzelf echt superleuk! Hier is ie dan:


hèhè, dat duurde lang om die te vinden tussen al mijn cupcake en fashion foto's (: Ik vind hem echt heel goed bedacht, goed gedaan fotograaf van deze foto! Okee, ik ben een beetje droog bezig nu. Maar ik moet Latijn leren, want ik heb morgen een SO en ik moet nog iets van 34567876545638 woordjes leren.


xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

dankjewel voor je reactie, you make my day!