donderdag 9 september 2010

Unbeing dead isn't being alive

Aloha (:

Haha, ik heb een beetje Hawaiiaans geleerd, we moesten voor Engels namelijk een folder maken over Hawaii. Vandaar dus dat aloha. Wist je dat 'aloha' hoi, doei, en liefde (houden van) betekend? Best wel bijzonder, dan zouden wij in Nederland als groet zeggen: Liefde! Maarja, weer wat plaatjes.




Volgens mij is het trouwens zo dat als je op het plaatje klikt, dat je hem dan nog in een groter formaat hebt, voor de mensen die dat willen. Als je by the way nog ideeën/verzoeken/opmerkingen hebt, moet je even reageren, misschien kan ik er iets mee. En dan nu.. (tromgeroffel) een foto van mij (: Ik bedacht me namelijk even dat ik wel de hele tijd enige plaatjes op deze blog post, maar dat jullie nog helemaal niet weten hoe ik er eigenlijk uitzie. Dus bij deze:


Ik kon even geen andere foto vinden dus daarom deze met mijn best friend (: Ik ben de linker. Ik weet dat het slechte kwaliteit is, en het is ook niet echt een súpermooie foto, maar hier moeten jullie het dus maar eventjes mee doen.

xoxo

<3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

dankjewel voor je reactie, you make my day!