woensdag 1 september 2010

Don't dream your life, but live your dream

Hee!

Ik heb bij mijn statistieken gezien dat er al 30 mensen zijn die mijn pagina hebben bezocht (: Maar nog steeds geen volgers. Nouja, maakt ook niet zoveel uit. Ik zou wel graag ook foto's van mezelf en van outfits op deze blog willen zetten, maar ik heb geen digitale camera ): En als ik het met mijn mobieltje wil doen kost het iets van 60 cent per foto! Dus ik vrees dat dat nog even moet wachten. Ik ben 24 oktober jarig, en ik heb een digitale camera gevraagd, maar ook een hele mooie ring + ketting van Swarovski. En ik wil toch liever die sieraden. Diamonds are a girls best friend. 

Straks moet ik naar hockey, om 20 over 6. En het is nu 7 voor 6. De tijd bij deze site klopt trouwens niet helemaal, volgens mij. Ik zag namelijk staan dat een bericht eerder vandaag zogenaamd om 1 uur 's nachts was geschreven (: Maar dat was niet zo. Nog even een superleuk plaatje:


Ik ga op deze blog nog veeeel meer mooie/leuke/hippe plaatjes zetten, dus neem snel nog een kijkje!

xoxo
<3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

dankjewel voor je reactie, you make my day!