donderdag 10 februari 2011

It's like forgetting the words to your favorite song

Hee,

Ik vast gisteren en eergisteren ziek, bleeh. Maar nu ben ik gelukkig weer beter. Ik was echt bang dat ik vrijdag en zaterdag ook nog ziek zou zijn, vrijdag is namelijk het leukste feest van het jaar, het valentijnsgala (: En zaterdag: de auditie! Ik heb de tekst van de scene al gekregen, het is echt een leuke scene. Ik hoop niet dat ik ineens een blackout ofzo krijg.. Vast niet.

Ik heb geprobeerd om een plaatje te vinden van mijn jurkje, maar ik kon er geen vinden. En ik ben te lui om er zelf 1 te maken (: Hij is een beetje oud roze en heel mooi. Vandaag heb ik een zwarte bloemclipje voor in mijn haar erbij gekocht en een panty. En nog een andere panty met stipjes, maar die is niet voor het gala ;p





Dat laatste plaatje is Emma Roberts, ik vind echt dat ze er hip uitziet daar! Normaal ook wel, ze is echt een van mijn favoriete actrices. Mijn oma zei een keer dat ik op haar leek xp Haha, vast. Maar ik ben van plan om zeer binnenkort de black white special te doen, want die was uiteindelijk op de 2e plek geeindigt.

xoxo

2 opmerkingen:

  1. dat tweede plaatje is leuk, daar krijg ik zomerkriebels van. =D
    maar ik wil je jurk wel zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewel voor je reactie, you make my day!