maandag 9 mei 2011

If you can't be a poet, be a poem.

Hee,

oeh, ik ben echt trots op mezelf, ik post twee dagen achter elkaar een bericht! maar ik had natuurlijk wel iets goed te maken (: Eigenlijk moet ik helemaal niet trots zijn op mezelf, want ik moet nog hartstikke veel leren, ik heb wel 3 repetities deze week. Maarja, bloggen is miljoen keer leuker. Zeker als ik zoveel lieve reacties krijg!

Nou heb ik een idee. Ik heb wel vaker ideeën, maar dit vond ik wel een goed idee. Als ik 150 volgers heb (en dat heb ik bijnabijnabijna) ga ik een give-away doen. Ik heb het al op heel veel blogs gezien, en ik wil het zelf ook gewoon een keer doen! Ik doe het alleen in Nederland, dus sorry, maar buitenlandse volgers mogen niet mee doen. Misschien een andere keer. Jullie moeten dus nog even wachten voordat hij komt (stiekem moet ik gewoon nog iets vinden om te give-awayen). Nu weer wat lovely pictures.




Het laatste plaatje is gemaakt door Pavinee, van http://haveamerryday.blogspot.com/ Dat is echt één van mijn favoriete blogs om op te kijken. So, check her out! Nu ga ik nog een poging doen tot huiswerk (: lieefs

xoxo

12 opmerkingen:

  1. Succes met je toetsen! Komt wel goed :)
    En leuk idee van de give away!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog 1 follower! hihi, en leuk idee! veel succes nog!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met leren! En bloggen is inderdaad leuker ^-^, maarja...Huiswerk kan zichzelf niet maken helaas :P...

    Xoxo, leoniae

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes ja! je kunt het! Weet ik zeker!
    Leuk idee ;)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke inspiratie & succes met je toetsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi, ik kijk ook altijd naar de eerste post van mensen. Altijd leuk om te zien hoe mensen ooit begonnen met hun blog!

    Anyway, leuke post en heeel veel succes he!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. how sweeet :o i love it! u r followed :)

    www.norascotia.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel veel succes met je toetsen!
    en ik vind het echt leuk dat je altijd een quote boven je berichten doet!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. thanks nog meis! en congrats met je 150followers :D

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewel voor je reactie, you make my day!