zaterdag 29 oktober 2011

One of the simplest ways to stay happy is to let go of all the thing that make you sad

Heee,

Allereerst echt superbedankt voor alle (20!) reacties die ik heb gekregen op de foto's van Terschelling, was echt zo leuk om te lezen! Sorry dat ik deze week verder geen berichten heb gepost, maar ik heb het deze week nogal druk gehad! Maandag was ik jarig (de eerste maandag na de vakantie, aargh) en nu ben ik eindelijk 15 :)  Het was echt een hele gezellige dag, op school ben ik minstens 100 keer gefeliciteerd, en s'middags kwam ineens een hele lieve vriendin van mij op bezoek. Ik heb een heel mooi bed gekregen, van de Ikea. Hij staat echt heel mooi in mijn kamer en ik wou echt graag een nieuw bed! Verder mag ik voor mijn verjaardag mijn hele kamer 'restylen' , een soort make-over doen. Nu is mijn kamer zwart met rood en wit, alleen ik vind het een beetje te donker, dus daarom wou ik dat veranderen.
Verder heb ik volgende week repetitieweek, en ik moet echt supersuperveel leren (en ik begin altijd veel te laat) dus daar heb ik het ook behoorlijk druk mee gehad! Ik denk dus niet dat ik volgende week veel berichten zal schrijven :( Ik vind leren echt zo stom! Nouja, vandaag gewoon mooie inspiratieplaatjes:







Beetje winters, maar wel heel mooi. Ik heb gehoord dat het over drie weken al gaat sneeuwen in Nederland! Dat vind ik toch echt een beetje te snel, ik hoop dat het nog wat langer duurt :) Verder heb ik nog een nieuwe poll: wat voor berichten wil je graag meer zien? Je kan nog ongeveer een maand stemmen.

liefs Rixt

5 opmerkingen:

  1. Leuke post,mooie plaatjes ook! Succe met het leren en nog gefeliciteerd:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd hè! Prachtige plaatjes, vooral de eerste! Succes met leren. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd! He, ik zie net dat je in Gouda woont, daar woon ik ook, echt toevallig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh, ja dat klopt! Haha, wat grappig! Nu weet ik het ook weer, ik herken je naam. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. over 3 weken al sneeuw? wohooo wat een verandering. Moet er nog even niet aan denken eerlijk gezegd :(

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewel voor je reactie, you make my day!