maandag 6 juni 2011

Too much is not enough

Hee,

sorry dat ik zo weinig post de laatste tijd, maar deze week zal ik in ieder geval twee berichten maken! Vandaag word niet een hele lange, ik moet namelijk maar weer eens beginnen met leren voor de repetitieweek. Gelukkig is het de laatste repetitieweek van het jaar! Na de repetitieweek ga ik naar de ardennen, stage lopen en ik ga mijn musical van mirakel (musicalles) nog doen. Nog genoeg dingen om naar uit te kijken dus (:




Die laatste foto vind ik zo mooi! Blijf vooral reageren en volgen, want dat maakt me vrolijk (:

xoxo

5 opmerkingen:

  1. I love the last picture :) So cute

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt hele leuke plaatjes! Vooral de laatste, heel veel plezier alvast in de ardenne. En succes met het leren :) Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik maak je vrolijk :)

    leuke plaatjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat er tegenwoordig niet echt nog handgeschreven brieven worden verstuurd.

    Doe je trouwens al mee aan de winactie?
    Je kan namelijk fimo canes winnen op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewel voor je reactie, you make my day!