zaterdag 17 september 2011

Tag: How much have you changed?

Hee,

Toen ik deze tag zag vond ik hem meteen al zo leuk, dat ik hem heb overgenomen (: Het gaat erom dat je foto's laat zien van vroeger en nu en daar dan iets bij vertelt. En of je vind dat je bent veranderd. Nou, hier dus een paar van mijn vroegere foto's:

met mijn zusjes verkleed als katten (:
spetterdespat, lekker in bad.


ik hield altijd al van hertjes!
op Terschelling, in de zee
Op de schommel bij de Branding, Terschelling.

En weer Terschelling.
Een winderige dag (ook op Terschelling)

dit vind ik een van de leukste foto's, in de hangmat.









in Portugal, hier zat ik volgens mij in groep 8.
in de brugklas, in engeland.



samen met mijn zusje in het gras.


En de laatste foto is van nu (: Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien. Als je wilt, mag je de tag gewoon overnemen. Gisteren had ik eindelijk weer mirakel (musicalles), het was echt superleuk om iedereen weer te zien! 

liefs Rixt

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tag, die foto met je zusjes verkleed als katten is echt lief! (: Ik vond het gisteren ook weer super leuk bij Mirakel, echt gezellig! :D Ik ben heeeel benieuwd naar de lijst met liedjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke tag! En leuke foto's of course (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely idea for a post! That picture of you and your siblings as cats is too cute ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oew ik vind je tag leuk ^^! Ik ga deze ook overnemen <3! Hebbie sproetjes ?? Hahaha staat op je foto, dus ik ga ervanuit van wel =P. Wat leuk ^^!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dankje voor je reactie, jaa leuk is die hè. Ik had de vorige ook echt handig om te hebben.
    Leuk al die foto's van vroeger!

    liefs Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  6. love your blog so happt ot have stumbled accross it from Mermaidens. Even though i can't read it all i really lvoe your collages and photos now following hope you can follow too! x
    http://thoughtsandthingsfromthebirdonawire.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, ik twijfel dus tussen twee liedjes: Colors of the Wind (rustig) en All The Jazz (vrolijk)... Maar ik denk toch dat ik de laatste kies, omdat ik daar nog meer van mezelf kan laten zien, zingen én een beetje dansen (; En weet jij het al? xxxxxxxxxxxxxxxxx <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. i love these polaroids! they are the best :]

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. bedankt voor het volgen! leuk idee, en ik vind dat je nog steeds hetzelfde gezicht overal in terugherkent. mooie fotos
    liefs roos

    www.themostbeautifulblogintheworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hihi superleuke post!
    ik volg jou nu ook jeeej :)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewel voor je reactie, you make my day!