zondag 23 januari 2011

I love you enough for both of us

Hee,

yeaaah ik heb de repetitieweek overleefd! Het is echt zo fijn om gewoon helemaal klaar te zijn met leren en niets meer te hoeven doen (: Nu nog wachten op de cijfers. Maar ik moet wel zeggen dat nu de repetitieweek over is, ik veel meer moet denken aan de audities. Binnen een week weet ik of ik mee mag doen, uiterlijk 26 januari. Aaaah. Je kan nog steeds op de poll stemmen, sorry dat hij nog zo lang duurt. Maar dan komt wel echt de allerbeste special ever (:




Haha, laatste tijd nogal veel parijs-plaatjes. Ik heb echt zin in vanmiddag, ik ga naar Amsterdam toe met een hele lieve vriendin (: We gaan naar de Starbucks, naar een fototentoonstelling en natuurlijk shoppen. Verder heb ik bijnabijnabijna 50 volgers! Echt heel erg bedankt, lieve volgertjes <3

xoxo

6 opmerkingen:

  1. Die eerste foto is mooi! Ik hoop voor je dat je door bent, ik hoop zelf ook echt dat ik door ben maar ik zag opeens dat ik nog maar één dag had om me aan te melden dus mijn foto's zijn niet echt toppie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt echt een leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ah, ik moet nog beginnen aan m'n toetsweek. ):
    mooie plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Parijs rocks, haha! Maarehm... Sorry voor mijn late reactie. 'K zit niet in Gouda op school, maar ik geloof dat echt heel veel mensen sowieso proefwerkweek hebben.
    xxx ♥

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewel voor je reactie, you make my day!