donderdag 28 oktober 2010

Be like a postage stamp. Stick to one thing until you get there

Hee!

Ik heb een beetje slecht nieuws: Ik ga deze week even niet zoveel posten, en volgende week ook niet. Misschien wel een paar, maar daar ben ik nieteens zeker van ): Dit is omdat ik volgende week repetitieweek heb, en repetitieweek is echt $%^&*!!. Dus deze week moet ik echt heel veel leren, en volgende week ook. Na deze moeilijke weken denk ik er wel over om de highheels special te gaan doen, want die is eruit gekomen bij de poll. Ik heb er superveel zin in om dat te doen, maar tot dan, verwacht niet te veel.

Okee, nu weer een paar pictures om jullie op te vrolijken (:


Zo, daar kunnen jullie weer een tijdje mee vooruit (:
byebye

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

dankjewel voor je reactie, you make my day!