zondag 10 oktober 2010

Wise men talk because they have something to say; fools talk because they have to say something.

Hee!

Ik weet het, ik heb een tijdje niet meer geblogt, sorry daarvoor. Maar het is natuurlijk ook gewoon stom dat ik er geen nieuwe plaatjes meer op kan zetten. Die mensen van Blogger hebben blijkbaar niet echt gedacht aan mensen die een ouderwetse computer hebben (: Maar nog maar 2 weken oftewel 14 dagen oftewel 336 uur oftewel 20160 minuten oftewel 1209600 seconden, en dan heb ik eindelijk een nieuwe laptop. Nouja, eigenlijk is hij niet nieuw, het is een oude van mijn moeder, maar hij is in ieder geval nieuwer. Ik weet trouwens nog niet eens of ik daarmee wél nieuwe plaatjes erop kan zetten, maar Let's Hope. Het is nu trouwens nog minder seconden (: Dus lieve volgertjes, nog even geduld voor nieuwe coole pics. 

Oh wacht, ik kan wel even kijken of ik nog plaatjes heb die ik ooit voor een blog heb gebruikt maar die ik nog niet op JustRixt heb geblogt! Haha, logische zin (:



Had ik deze al een x gepost? Geen idee :$

Maar nu ga ik even borrelhapjes eten en leren en huiswerk en vervelen en muziek luisteren en nagels lakken en rondkijken en oververhit zijn en seconden aftellen. Tschuss (:

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

dankjewel voor je reactie, you make my day!