zaterdag 30 oktober 2010

Life without liberty is like a body without spirit.

Hee!

Haha, beetje vage quote vandaag, ik weet het. Ik ben het leren op dit moment echt HELEMAAL zat. Volgende week heb ik namelijk repetitieweek, voor de mensen die dat nog niet doorhadden. Ik heb net Grieks zitten leren. Grieks is echt dodelijk, begin er nooit aan (:

Ik post weer een berichtje omdat ik heel vrolijk ben. Niet omdat ik nog stapels boeken moet leren, maar omdat ik gisteren maar liefst 28 views heb gehad! Wajoo, het gaat goed met JustRixt ;p

Okee, tijd voor 'The Picture Of The Day':
Ik hou van dit plaatje. Plaatjes zijn sowieso leuk als er cupcakes op staan (nee, ik ben geen cupcake-addict) , maar hier staan ook nog eens donuts op! En taart, en nog meer cakejes, mmm. Ihopeyoulikeittoo!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

dankjewel voor je reactie, you make my day!