woensdag 13 oktober 2010

You're the straw to my berry and the apple to my pie

Hee!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een bericht heb gepost, dus vandaar (:
Hebben jullie ook zo'n zin in de herfstvakantie? Ik wel, echt héél erg! Ik ga aanstaande zaterdag eerst naar mijn jarige oma en daarna, op zondag, naar Terschelling! Ik hou van Terschelling, ik kom er echt iets van 2/3 keer per jaar (: En de allerlaatste vakantiedag is my birthday! Ik weet echt niet wat ik nou precies krijg. Misschien krijg ik zelfs wel een nieuwe laptop, eerst zou ik een krijgen die van m'n moeder is geweest. Oeeh, spannend (:

Ik heb jammergenoeg geen plaatjes meer die ik kan posten, dus daarvoor moeten jullie nog ehm.. 11 dagen wachten. Of langer. Of nog langer. Want ik weet het gewoon nog niet (:

xoxo
loveyou

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

dankjewel voor je reactie, you make my day!