zaterdag 2 oktober 2010

Live, Laugh, Love

Hee!

Grmbl, het lukt nog steeds niet om hier plaatjes op te zetten. Echt niet leuk! Er staat namelijk als ik klik op nieuw bestand uploaden: Shockwave blabla is vastgelopen. En dan duurt het een halfuur voordat mijn pc weer reageert. Maar... Ik ben bijna jarig! Op 24 oktober, dus nog maar 22 daagjes (: En morgen (zondag 3 oktober) komt alle familie enzo, word echt superleuk. Dit is dus de eerste post in oktober!

Maar ik ben heel hard aan het proberen om er weer foto's bij te zetten. Wish me luck! En heel heel misschien krijg ik wel een nieuwe/ tweedehands laptop voor mijn verjaardag, en heel heel misschien is die wat nieuwer en moderner en heel heel misschien kan ik er dan wel weer foto's opzetten. Heel heel misschien dus (:

xoxo

('ll)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

dankjewel voor je reactie, you make my day!