maandag 4 oktober 2010

Love is like war: easy to start, difficult to end and impossible to forget

Hee <3

Nog steeds geen beter nieuws. Het is zooo stom, ik heb weer allerlei leuke plaatjes die ik gewoon op deze blog MOET zetten, maar dat gaat niet lukken. Nu maar hopen dat ik een nieuwe computer krijg. In de poll die ik trouwens een tijdje geleden had geplaatst, hebben de meeste mensen op de high heels special gestemd. Ik zit echt te popelen om deze special te doen! Maar eerst moet ik er dan plaatjes op kunnen zetten. Ik kan trouwens wel plaatjes erop zetten die ik eerder ergens voor in deze blog heb gebruikt, laat ik maar even zo'n plaatje doen dan:


tadaa. Maar ik heb in die map maar een paar afbeeldingen staan, zucht. Ik ben bang dat jullie het even moeten doen met mijn nutteloze geklets (:

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

dankjewel voor je reactie, you make my day!