maandag 6 december 2010

Be a star, frame yourself.


Hee!
Alles goed? Met mij wel, ookal heb ik nog bergen huiswerk te doen... Morgen heb ik een wiskunderepetitie en ik snap er nog niet zo veel van (: Maar eerst is het tijd om te bloggen, want dat is veel leuker dan huiswerk.




Die laatste is geinspireerd op Alice in Wonderland (:
Ik ben trouwens nog even na gaan denken over specials die ik kan doen. Ik wil sowieso binnenkort een special over quotes in plaatjes doen, en ik heb al best veel pictures daarvoor, dus die komt binnenkort. Verder zat ik te denken over een starbucks special, dat lijkt me echt superhip, en misschien een special met schattige diertjes/kindertjes. Misschien maak ik wel weer een poll.

Ik heb trouwens echt lekkere cupcakes gemaakt gisteren, chocoladecupcakes met marshmallows, mmmmm. Ik mag het recept niet kopieren anders had ik dat wel gedaan (: Maar ik wil ook niet dat ik naar de rechter ofzo moet ;p Nou, ik ga maar eens tio-en, boring.

xoxo
<3

1 opmerking:

  1. Leuke foto's, vooral die laatste die op Alice in Wonderland is gebaseerd :D

    Leuke blog heb je! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewel voor je reactie, you make my day!