donderdag 2 december 2010

Special: High Heels
Hee,
Ein-de-lijk is het dan zover: de highheelsspecial. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Okee, hier komen dan de pictures, schrik niet het zijn er heeeel veel:























Zo, dat waren er veel (:
Waarschijnlijk is nu mijn hele blog 10x zo lang, maar dat maakt niet uit. Je mag deze foto's allemaal kopieren, opslaan enzovoort. Ik hoop dat jullie het een leuke special vonden, ik vond het in ieder geval super om te doen. De plaatjes heb ik van allerlei sites, maar vooral van weheartit.com, neem er ook eens een kijkje. Verder ben ik ook nog met een andere website bezig, deze site gaat ook heel nice worden. Ik zal er nog niet te veel over verklappen maar het is in ieder geval iets heel anders dan deze blog, je kan ook geen volger worden. Maar daar binnenkort meer over.
Sometimes it's okay to be a follower: follow me!
xoxo
<3

1 opmerking:

dankjewel voor je reactie, you make my day!