vrijdag 10 december 2010

A goal is a dream with a deadline.
Hee,
Bonjour tout le monde (: Ik heb bedacht dat ik even iets ga veranderen aan mijn vorige blogbericht: ik ga elke 200 views een special doen en bij 1000 komt mijn eerste nieuwe. Misschien houd ik me er niet helemaal aan, hoor. Maar kijk dus maar vaak op mijn blogje (:
Thank god it's friday! Ik hou van de vrijdag, ik vind het echt de leukste dag van de week. Uit school (maar tot 13:25) ga ik meestal naar de stad toe, naar zoet en zalig. Dat is een soort cafeetje waar je allemaal cupcakes en brownies etc. kan eten, mmmm. En meestal ga ik daarna naar musicalles, Mirakel, maar dat is jammergenoeg niet in december. Had ik trouwens al verteld dat ik Annie ben geworden? Ik moet wel veel tekst leren maarja. Ik heb echt superveel zin om in de schouwburg te staan! Genoeg geklets, some inspiration:



Dat was het weer voor vandaag. Blijf volgen en reageren en klikken op 'love it' & 'like it' onderaan dit bericht. loveyou <3

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

dankjewel voor je reactie, you make my day!