woensdag 1 december 2010

I promise when we’re old, we’re going to be best friends chasing each other around in our motor scooters all day long.

Hee!
Daar ben ik weer, en 1000x sorry, maar ik ga vandaag nog steeds niet de high-heels special doen. Maar ik heb wel even een andere mededeling: Ik denk niet dat ik echt een logo ga doen van de poll die hier ongeveer een maand heeft gestaan. Dus eigenlijk hebben jullie voor niets gestemd, sorry. Want ondertussen heb ik een hele leuke site ontdekt waar je veel mooiere 'logo's' kan maken. Nu heb ik er daar ook een van, vinden jullie hem mooi?
Ik heb nog geen mailtjes gekregen op askrixt@live.nl, maar dat had ik ook nog niet verwacht (: In mijn vorige blogbericht heb ik uitgelegd wat het is enzo. Maar nu ga ik weer even inspiring pictures showen:



De laatste vind ik vooral heel leuk gemaakt. Misschien ga ik zelf ook wel eens zo'n soort foto maken. Ik hou namelijk heel veel van mooie foto's, als jullie dat nog niet doorhadden (:

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

dankjewel voor je reactie, you make my day!