woensdag 8 december 2010

Ten people who speak make more noise than ten thousand who are silent.

Hee,
Ik heb heel veel goed nieuws vandaag. Allereerst heb ik bijna 1000 pageviews! Dus allemaal bedankt dat jullie zo vaak op JustRixt kijken. En ten tweede heb ik iets heel slims bedacht, ik zit niet voor niks op het gymnasium ;p
Elke 300 views doe ik een special. Is dat geen goed idee? Want hoe meer mensen er op mijn blog kijken, hoe meer er geintresseerd blijken te zijn en hoe meer mensen mijn specials gaan bekijken! Bij 1300 doe ik de quotepicture special en bij 1600 de starbucksspecial enzovoort. Nog een goed nieuwtje is dat ik een 6.2 heb voor scheikunde! En voor mij is dat echt een wereldwonder (:



Ik begin trouwens wel een beetje een probleem te krijgen, ik weet nooit of ik de pictures al een keer heb gebruikt! Dus reageer als ik een plaatje dubbel heb gepost, sorry daarvoor. Misschien moet ik er maar een keer een speciale map voor maken ofzoo. Okee, maintenant ga ik Deutsch lernen, because ik habe een repetitie tomorrow.

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

dankjewel voor je reactie, you make my day!