dinsdag 14 december 2010

Special: Quotepictures

Hee!
Ik heb er lang aan gewerkt en ik heb nu 1000 views dus :hier is dan de quotepicturesspecial. Haha, raar woord. Maar het gaat er dus over dat er een plaatje is met een quote erin. Reageer ifyouwantto.
























Zo, dat was echt voor de gevorderde scrollers. Ik vind zelf afbeeldingen met quotes erin altijd wel mooi, ze geven een beetje een exta touch aan de foto zelf. Wat vinden jullie ervan?

Vergeet niet om te blijven volgen/reageren/stemmen.

xoxo
<3

10 opmerkingen:

  1. er zitten echt héle leuke plaatjes tussen!
    oeh; everyone loves me, i'm a cupcake <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die 1ste is héél mooi!
    Bedankt voor je lieve reactie, jouw blog is ook super! Ik volg je, wil jij mij ook volgen!?
    bbyangelx.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeei!
    ik vind jou blog echt super mooi!
    Deze plaatjes ook trouwens! Ik ben het eens met @bbyangel.

    xxxxx

    http://dreamslovechanel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog! & Die quotes zijn echt super :)

    xoxoxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow ze zijn allemaal echt supermooi,
    ik hou van dit soort plaatjes en al helmaal van zulke quotes!
    Zo kort maar krachtig haha :)

    Fijne Kest!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. best quotes ever!!xx

    Have a Happy New Year!xx

    http://mademoiselleconomist.blogspot.com/
    Check out my blog sometime if you like! Maybe follow each other:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. i like these pictures!
    superleuk blog! <3
    xx
    http://just-mylove.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi! Ben zo vrij geweest een paar quotes te kopieren, ze zijn zo leuk! Vooral de cupcake!! Gave blog heb je!

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewel voor je reactie, you make my day!