dinsdag 30 november 2010

Sometimes the only thing you can do is laughing to keep yourself from crying.

Hee <3

Eigenlijk moet ik nu scheikunde leren, maar als ik ergens geen zin in heb, is het dat wel (: En ik heb vandaag groot nieuws! De poll is afgelopen, dus ik ga zeerzeerzeer binnenkort de highheelsspecial doen. Maar nu dus nog even niet, ookal zou ik het wel willen, omdat ik morgen echt het moeilijkste proefwerk van het jaar heb. Nouja, dat zeg ik nu, maar waarschijnlijk word het volgende nog moeilijker. Als dat kan...
Ik heb even een message voor mensen die nu op mijn blog kijken. Ja, jij dus (: Want ik snap iets niet helemaal, er hebben al meer dan 750 (!) mensen op mijn blog gekeken en ik heb maar 3 followers! Dus of ik ben de enige die op mijn eigen blog kijkt (kan niet, want ik ben niet in Belgie, Amerika etc) of jullie vergeten helemaal om mij te volgen! Ik denk het laatste, dus: follow me please! Okee, dan is het nu picturetime.



Oeh koekjes, mmmm. Ik krijg er spontaan honger van, ookal heb ik net een oliebol gehad ;p Oliebollen zijn trouwens ook echt superlekker, jammer dat je ze alleen maar rond december kan kopen. December is echt een gezellige maand! Alleen jammer dat het nu al zo extreme glad is op de weg, ik ben de hele tijd bang dat ik uit ga glijden.
Maar ik heb iets nieuws bedacht waar jullie iets eerder al over konden lezen: AskRixt. En vanaf vandaag is het officieel begonnen, dus let op. Als jullie een vraag hebben, over Blogger, school, mijn blog of iets heel anders, kan je die vanaf nu mailen naar: AskRixt@live.nl.
Ik zal deze vragen voor zover ik kan beantwoorden op mijn blog. Maak je geen zorgen, je blijft anoniem. Dus als je een problemo hebt: justaskme. Als je liever niet hebt dat ik de vraag op de blog zet, moet je dat er eventjes bijzetten, dan doe ik het niet. Als je een opmerking hebt of een klacht kan je die ook allemaal naar dit e-mail adres mailen.
Zoo, dat was een best wel lange post.
loveyou
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

dankjewel voor je reactie, you make my day!