maandag 22 november 2010

Love me when I least deserve it, because that’s when I really need it.

Hee!
Bluh, ik ben ziek vandaag ): Maar nu heb ik wel lekker veel tijd om te bloggeren!
Zoals jullie zien heb ik weer even een nieuw ‘logo’ toegepast. Ik ben echt dramatisch slecht in kiezen, dus sorry dat het de hele tijd veranderd. De meeste stemmen zijn op dit moment nog steeds voor het falmingo logo. Blijf stemmen! En vergeet niet om me te volgen (:

Ik ga bijna aan de high-heels special beginnen, als de poll is afgelopen. Dus blijf op JustRixt kijken. Onderaan de blog staat trouwens ‘love it’ en ‘like it’. Klik deze dingen aan als je het loved of liked ;p
Ohja, er kijken tegewoordig best veel Amerikanen op mijn blog, dus daarom staat onderaan nu een translator. So you can translate my blog now, just scroll down. Haha, ik ben benieuwd. See you <3
xoxo

1 opmerking:

dankjewel voor je reactie, you make my day!