dinsdag 16 november 2010

Some people make the world special just by being in it.

Hee,

Vandaag is het trend-dag. Ik ga jullie even vertellen over de trends van deze winter ('10-'11) omdat jullie dat hard nodig hebben. Nee hoor grapje, maar even op een rijtje:
  • Contrast in kleding (een schattig jurkje met een stoer edgy jasje)
  • Minimalisme (hoogstens een paar sieraden, kleding in één kleur)
  • Très ladylike (tailleriem, jurkjes, decolleté)
  • Weelderige kleding (tegenovergestelde van minimalisme, dus veel bling-bling)
  • Zwart (de gothic-look)
  • Bont (wel nep natuurlijk!)
  • Uniform (vaak met een vrouwelijke touch)
  • Gebreide kleding (vesten, jurkjes; van alles)
  • Dierenprint (vooral luipaard - ook in accessoires)
  • Felle kleuren (meestal met opvallende kragen gecombineerd)
  • Camellige kleuren (aardekleur, donkergroen, taupe)
Nog een paar plaatjes om het duidelijker te maken:










Onder de foto's staat welke trend het is. Pff, dat was best veel werk. Maar ik vind het resultaat wel geslaagd, jullie ook? Ihopeso!

Oh, ik moet nog even iets vertellen. Ik ga misschien een ander lettertype doen dan dit saaie Georgia. Het is wel mooi natuurlijk, maar misschien wil ik toch iets leukers zoals:

abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
-----------------------------------------------------------------------

Help me! Te veel keuze (:

xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

dankjewel voor je reactie, you make my day!