zondag 28 november 2010

Sometimes I feel like running away, just to see if you would follow

Hee <3
Zoals jullie zien heb ik alweer de opmaak veranderd, het is gewoon echt leuk om te doen (: Ik heb nu de titel in een leuk lettertypetje, en de tekst in Georgia. Ik hoop dat jullie deze opmaak een beetje leuk vinden, ik in ieder geval wel. Maar dat zei ik tot nu toe elke keer ;p
Had ik al verteld dat ik Annie ben geworden bij musicalles? Ik weet het al een paar weken, ik was echt supersuperblij toen ik het hoorde. De voorstelling is ook echt in de Schouwburg, ik heb er nu al zin in. Vorig jaar was de musical De Kleine Zeemeermin, en daarvoor Ja Zuster Nee Zuster. Bij deze musical had ik iets kleinere rolletjes, maar nu ben ik dus Annie, jeej.


Vergeet niet te stemmen op de poll, want hij is nog maar 3 dagen geldig! Over 3 daagjes ga ik dus ook de high-heels special doen. Blijf vooral followen (:
xoxo
<3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

dankjewel voor je reactie, you make my day!