donderdag 25 november 2010

S(he) be(lie)ve(d)

Hee!

Ik heb besloten om mijn lettertype maar gewoon Georgia te houden, omdat ik anders eerst in Word moet typen enzo (: Liever lui dan moe. Snappen jullie de titel een beetje? Het is een kruising tussen 'She believed' en 'He lied'. Ingewikkeld he ;p.

For people who don't understand Dutch: You can translate the words if you scroll down, or use Google translate online.

Okee, nu ga ik weer verder in het Nederlands. Je hebt nog maar een paar daagjes om te stemmen op de poll (links)!  Voor instructies moet je even naar beneden scrollen, het gaat er namelijk om welk 'logo' er bovenaan mijn blog komt te staan. Op dit moment staat nummer 5 voor. Het 'logo' dat ik nu heb, is dus tijdelijk, er komt een andere. Okee, picturetime (:




Ik heb trouwens ook weer een paar ideeen voor nieuwe specials bedacht:
  • Starbucks-special
  • Quotes pictures special, zegmaar plaatjes met quotes erin verwerkt.
  • Ehm, wat was het nou??
Aaah, ik ben helemaal vergeten wat ik verder nog wou doen! Misschien komt ik er later wel weer op. Dat was het weer voor vandaag. Ohja, ik heb ook nog iets anders nieuws bedacht: Ask Rixt! In een volgend blogbericht zal ik er meer over schrijven.

Follow me!

xoxo
<3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

dankjewel voor je reactie, you make my day!