dinsdag 9 november 2010

You aren’t fully dressed without a smile!

Hee,

De quote hierboven komt uit de film/musical Annie (:
Ik ga dit jaar met toneel Annie spelen, en ik hoop dat ik Annie word. De liedjes enzo zijn wel moeilijk, maar het is echt een superleuke musical <3

Het flamingologo, oftewel logo 1 staat op dit moment voor. Ik denk dat ik, als dit logo uiteindelijk wint, dat ik de kleuren een beetje ga veranderen zodat hij beter bij mijn blog staat. Want ik heb de lay-out weer veranderd. Maar nu vind ik hem echt heel mooi, ik hoop jullie ook! Ik heb nu bytheway ook een 'signature', kijk maar onderaan dit bericht.


Is dit geen nice picture? Ik vind hem wel kunstzinnig (:
En ik hou wel van kunstzinnig.

xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

dankjewel voor je reactie, you make my day!