woensdag 10 november 2010

Peace is more than just two fingers

Hee,

Ik had een tijdje geen followers-gadget meer op mijn blog, maar nu dus wel weer. Alleen ik heb nog maar heel weinig volgers. Dus als jij vaak op mijn blog kijkt: follow me! Want als je dit doet, dan krijg je volgens mij een update als ik nieuwe berichten heb gepost. En wie wil dat nou niet (:

Verder heb ik het best wel druk met school, de 3e klas van het gymnasium is echt verschrikkelijk (op z'n zachtst gezegd) en ik heb behoorlijk veel huiswerk. Toch zal ik proberen om wel te blijven bloggeren want ik vind het gewoon heet leuk om te doen. Ik ga eens een keer een filmpje posten, wel origineel toch?

I tried, but I failed.

Daarom hier de link naar het filmpje, zodat jullie hem toch kunnen zien:

Is dat niet awesome? Het is allemaal met heeeel veel fotootjes achter elkaar gemaakt. Ik heb gehoord dat ze er 3 jaar mee bezig waren! Supercool (:

Maar okee, jullie willen vast ook nog wel een 'Picture Of The Day'.

I hope you liked it!
Vergeet niet op de poll te stemmen, en om follower te worden.

xoxo





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

dankjewel voor je reactie, you make my day!